Επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund για την Goodvidio
Η Goodvidio, η εταιρεία λογισμικού που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους αξιοποιώντας online βίντεο περιεχόμενο, ανακοινώνει σήμερα επένδυση ύψους €300.000 από το JEREMIE Openfund II. Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.
Η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό. Ο λόγος είναι απλός. Το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον. Κατ’ επέκταση, το βίντεο συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για ηλεκτρονικά καταστήματα, στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν τον διαδικτυακό επισκέπτη σε αγοραστή. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που πραγματοποίησαν οι εταιρείες Ogilvy, TNS, και Google, το 64% των αγοραστικών αποφάσεων στο διαδίκτυο επηρεάζονται πλέον, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, από βίντεο που διατίθεται μέσω του YouTube.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα όμως αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην αξιοποίηση του βίντεο. Από την μία, η παραγωγή πρωτότυπου βίντεο έχει απαγορευτικά υψηλό κόστος. Από την άλλη, η επιλογή και χρήση βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί που μοιράζονται περιεχόμενο στο YouTube, απαιτεί απαγορευτικά μεγάλη επένδυση χρόνου, ιδίως για καταστήματα που διαθέτουν εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα.
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής και Chief Executive Officer της Goodvidio, είπε:
«Η αναζήτηση επαναχρησιμοποιήσιμων βίντεο σε χαώδεις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και η διαχείριση αυτών των βίντεο σε μεγάλο αριθμό σελίδων είναι εξαιρετικά επίπονη διαδικασία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιπλέον, χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία που να καταγράφουν την απόδοση του περιεχομένου και να επιτρέπουν την αυτόματη βελτιστοποίηση του, τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτυγχάνουν λίγα για την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η υπηρεσία λογισμικού που ανέπτυξε η Goodvidio».
Ο Κωνσταντίνος Μπρατάνης, συνιδρυτής και Chief Technical Officer της Goodvidio, είπε:
«Συνδυάζοντας τεχνολογία information filtering και ανθρώπινη κρίση, το λογισμικό της Goodvidio εντοπίζει και αυτόματα προτείνει τα καλύτερα βίντεο που υπάρχουν διαθέσιμα για ένα προϊόν σε μια σειρά από κοινωνικές πλατφόρμες βίντεο. Η υπηρεσία αυτοματοποιεί την εισαγωγή των βίντεο στις σελίδες του καταστήματος, καταγράφει συνεχώς την απόδοση του κάθε βίντεο με βάση την ανταπόκριση των επισκεπτών, και ανανεώνει το περιεχόμενο για να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Οι συνιδρυτές της εταιρείας γνωρίστηκαν ενώ έκαναν διδακτορική έρευνα στο αντικείμενο του cloud computing και της “έξυπνης” διαχείρισης πληροφορίας, και στα τέλη του 2013 ξεκίνησαν να αναπτύσσουν ένα πρωτότυπο της υπηρεσίας. Το 2014 η ομάδα της Goodvidio διευρύνθηκε σημαντικά και σε σύντομο διάστημα η πρώτη έκδοση της υπηρεσίας τέθηκε σε πιλοτική δοκιμή με την συμμετοχή ηλεκτρονικών καταστημάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο Γιώργος Τζιραλής, partner στο JEREMIE Openfund ΙΙ, δήλωσε:
«Το βίντεο παραμένει σήμερα δυσεπίλυτο πρόβλημα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Είμαστε χαρούμενοι να υποστηρίξουμε το όραμα μιας φιλόδοξης ομάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη, στην προσπάθειά της να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη και συνάμα απλή στη χρήση λύση για online retailers σε όλο τον κόσμο.»
Η υπηρεσία της Goodvidio είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε πιλοτικό πρόγραμμα περιορισμένης πρόσβασης (private beta) στο οποίο ήδη συμμετέχουν επιχειρήσεις ecommerce από διάφορες χώρες, όπως μεγάλοι multichannel retailers, pure-play retailers μικρού και μεσαίου μεγέθους, αλλά και μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών. Ηλεκτρονικά καταστήματα που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συμφωνία συνεργασίας ανάμεσα στην «Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης» και το CERN Συμφωνία συνεργασίας με τον πολυεθνικό ερευνητικό οργανισμό CERN υπέγραψε την Δευτέρα 1... Περισσότερα »
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης Την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης, το Πρώτο Πάρκο Επιχειρήσεων Υψηλής... Περισσότερα »
Στα πλαίσια της 79ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης η Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης διοργάνωσε cocktail party με άρωμα Τεχνολογίας την... Περισσότερα »
Στα πλαίσια της 79ης ΔΕΘ στο περίπτερο της Τεχνόπολης Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις των Θερμοκοιτιζόμενων εταιριών και συγκεκριμένα των Novite Energy (Μελέτες & Καινοτόμα Συστήματα Εξοικονόμησης Ενέργειας), Vilabs... Περισσότερα »
Παρουσίαση της ερευνητικής ομάδας PANDORA Η ερευνητική ομάδα PANDORA του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ θα παρουσιάσει την ανάπτυξη και το σχεδιασμό των ρομποτικών της οχημάτων το... Περισσότερα »
Η Aristotle Racing Team του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. θα παρουσιάσει το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αγωνιστικού μονοθέσιου, το οποίο λαμβάνει μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό που... Περισσότερα »
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Στα πλαίσια της 79 ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης Η Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης... Περισσότερα »
Παρουσιάσεις εταιριών Θερμοκοιτίδας 79 η ΔΕΘ περίπτερο 15 Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 Εταιρεία: ομιλητής... Περισσότερα »
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ερευνητική Ομάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ART Electric σας προσκαλεί στην παρουσίαση “ Σχεδίαση και Κατασκευή Ηλεκτρικού Αγωνιστικού Μονοθέσιου... Περισσότερα »