ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Goodvidio επιτυγχάνει αυξήσεις έως +80% στο conversion rate των ηλεκτρονικών καταστημάτων και δέχεται νέα επένδυση €500,000
H Goodvidio, η υπηρεσία που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους συλλέγοντας και ενσωματώνοντας στις σελίδες τους review videos από το YouTube και άλλα social media, ανακοινώνει σήμερα την ευρεία διάθεση της πλατφόρμας λογισμικού που δημιούργησε στο www.goodvid.ioκαι νέα χρηματοδότηση της με επενδυτικά κεφάλαια της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (NBG Business Seeds) και του Open fund.
Έχοντας ολοκληρώσει μια περίοδο beta πιλοτικών εφαρμογών σε μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ευρώπη και Αμερική, και σε κατηγορίες όπως Τεχνολογία, Υγεία και Ομορφιά, Αθλητισμός και Hobby, Σπίτι και Κήπος, Παιδικά Είδη, Τρόφιμα, Αξεσουάρ Μόδας και Auto-Moto, η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε brands και retailers με την μορφή μηνιαίας συνδρομής που ξεκινά από τα $149 και περιλαμβάνει free trial 15 ημερών.
Την Goodvidio εμπιστεύονται ήδη κορυφαία brands και ηλεκτρονικά καταστήματα από την διεθνή και την ελληνική αγορά μεταξύ των οποίων οι Tassimo (Jacobs Douwe Egberts), Travis Perkins Group, Mondelez International, Cosmote, Germanos, Buldoza και MLS. Στα αποτελέσματα από δοκιμές της Goodvidio σε περισσότερα από 40 ecommerce sites καταγράφεται αύξηση της προσθήκης προϊόντων στο καλάθι έως και +80%, αύξηση του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στο κατάστημα κατά +340% και μείωση του bounce rate στις σελίδες προϊόντων που εμπλουτίζονται με Goodvidio galleries κατά -70%.
Η κα. Paula Sweetman, Digital Engagement and eCommerce Manager στην Jacobs Douwe Egberts δήλωσε σχετικά: “We have been delighted with the collaboration with Goodvidio – the execution has been seamless, the results impressive and the team are exceptionally well versed in meaningful metrics”. Το case studyγια την χρήση της Goodvidio στο ηλεκτρονικό κατάστημα Tassimo.co.uk αναφέρει +74% αύξηση στοadd-to-basket conversion rate και +161% αύξηση στον χρόνο παραμονής των χρηστών.
Η Goodvidio φέρνει μια καινοτόμο λύση στο πρόβλημα του conversion rate optimization το οποίο απασχολεί ολοένα και περισσότερο τα ecommerce sites,επιτρέποντας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να αναβαθμίσει τον τρόπο που παρουσιάζει τα προϊόντα στους επισκέπτες του, ενσωματώνοντας στις σελίδες του τα καλύτερα video για το κάθε προϊόν τα οποία εντοπίζονται και συλλέγονται από κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το YouTube. Η πλατφόρμα της Goodvidio παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση στον διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος για την ανακάλυψη, επιλογή, ενσωμάτωση και διαχείριση των video από τα social media μέσα στις σελίδες των προϊόντων του καταστήματος, αλλά και την ανάλυση της επίδρασης που έχει το video περιεχόμενο στην αύξηση των πωλήσεων και του engagementτων επισκεπτών.
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Goodvidio, λέει σχετικά: “Το 64% των καταναλωτών που κάνουν online αγορές πλέον επηρεάζονται από video περιεχόμενο που διατίθεται στο YouTube ή μέσω αυτού. Οι υποψήφιοι αγοραστές βασίζονται ολοένα και περισσότερο στα product review και how-to videos που δημιουργούν και ανεβάζουν στα social media άλλοι καταναλωτές, video bloggers αλλά και τα ίδια τα brands. Και αυτό γιατί το video είναι απλούστατα το αποτελεσματικότερο μέσο για την παρουσίαση και κατανόηση ενός προϊόντοςonline. Ο σκοπός της Goodvidio είναι να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να φέρουν αυτό το μοναδικής αξίας περιεχόμενο από τα social media μέσα στις σελίδες των αντίστοιχων προϊόντων τους, μεταμορφώνοντας έτσι την εμπειρία του επισκέπτη και βελτιώνοντας τις πωλήσεις τους.”
H εταιρεία ανακοινώνει σήμερα νέα χρηματοδότηση ύψους €500,000, ανεβάζοντας το σύνολο των επενδυτικών κεφαλαίων που έχει μέχρι τώρα δεχτεί στα €800,000. Η επένδυση έρχεται από το JEREMIE Openfund IIκαι το πρόγραμμα NBG Business Seedsτης Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Η επένδυση της Εθνικής Τράπεζας έρχεται σε συνέχεια της διάκρισης της Goodvidio στον ετήσιο διαγωνισμό “Καινοτομίας & Τεχνολογίας” που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα, και την απονομή του 1ου βραβείου.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Miljana Mitic - Goodvidio, Marketing Manager
+44 2037 445746