Διεξάχθηκε για 2η χρονιά εστιάζοντας στο μάρκετινγκ, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη
Στα πλαίσια της 84ης ΔΕΘ διεξάχθηκε το MindSpark, το μεγαλύτερο γεγονός στη χώρα μας για το μάρκετινγκ, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη. Για 2η χρονιά παγκοσμίου φήμης εισηγητές βρέθηκαν στο βήμα του MindSpark και μοιράστηκαν τις γνώσεις του με το κοινό και αντάλλαξαν απόψεις για την οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Οι συμμετέχοντες στο «The MindSpark» είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν 12 ώρες, με κορυφαίους εισηγητές και επαγγελματίες σε τρεις ενότητες, εξερευνώντας νέα πεδία και βρίσκοντας απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν την προσωπικής ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον Λεωνίδα Σκερλετόπουλο, συντονιστή του MindSpark, «πρόκειται για μια δράση που ξεκίνησε με στόχο να ανάψει την σπίθα στους ανθρώπους που βρίσκονται στις επιχειρήσεις – ιδιοκτήτες, ιδρυτές και στελέχη – με σκοπό να τους προσφέρει τα ερεθίσματα και πρακτικά εργαλεία ώστε να εξελιχθούν και να κάνουν το επόμενο βήμα